1396-08-29 21:11
766
1
46797
حجت الاسلام سید محسن طاهری:

اگر مسئولین راه امام خمینی (ره) را بروند بسیاری از معضلات برچیده می شود/کسی نمی تواند اسلامی بودن انقلاب را انکار کند/سهم خواهی از خون شهدای 5 اذر و انقلاب تفکر انحرافی است

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: در زمان انقلاب بعضی از انقلابیون تحت تأثیر لیبرالیون قرار گرفتند و هر از گاهی برخی از جایگاه ها را به افراد نامناسب واگذار کرده و ضربه خورده ایم و مشکلات فرهنگی در آن جایگاه بی داد می کند.

به گزارش گلستان ما، حجت الاسلام سید محسن طاهری عصر دوشنبه 29 آبان ماه در میزگرد تخصصی واکاوی ابعاد قیام پنجم آذر گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این تاریخ در استان گلستان اظهارکرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بوده است، انقلاب ما زمانی مردمی شد که روحانیت پرچمدار انقلاب شدند و در رأس همه آن ها حضرت امام و مراجع تقلید بودند.

وی با اشاره به سهم خواهی مردم از انقلاب تاکید کرد: این بی انصافی است که برخی از این انقلاب سهمی بخواهند، طبیعی است که آنچه باید در مقام اجراء اتفاق بیفتند قانون اساسی است که اساس هر چیزی بوده است و سهم خواهی از خون شهدای 5 اذر و انقلاب تفکر انحرافی است.

1

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) گرگان گفت: کسی نمی تواند اسلامی بودن انقلاب را انکار کند، و نمی توان منکر رهبری حضرت امام و علما در این موضوع شد، مبادا با بعضی از دسیسه ها و فاصله گرفتن اتفاقات اوایل انقلاب اسلامی بودن انقلاب به فراموشی سپرده شود و برخی به تحریف انقلاب بپردازند و صرفا از آن با عنوان انقلاب57 یاد کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی می توانند اسلامی باشد که روحانیت آگاه در رأس امور باشند، در خیلی از کشورها انقلاب هایی انجام شد ولی انقلاب اسلامی و دینی نبود، انقلاب دینی در این محورها نقشی نداشته است.

طاهری با اشاره به این که در رأس جریانات سیاسی انقلاب اسلامی کشور ما و شعارهایی که حضرت امام به آنها اشاره کرده بود در قالب شعارهای اسلامی بود، افزود: مردم در آن زمان قبول کردند که اگر بخواهند به سعادت برسند باید راه اسلام را در پیش بگیرند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب بعضی از انقلابیون تحت تأثیر لیبرالیون قرار گرفتند و هر از گاهی برخی از جایگاه ها را به افراد نامناسب واگذار کرده و ضربه خورده ایم و مشکلات فرهنگی در آن جایگاه بی داد می کند.

حجة الاسلام طاهری تصریح کرد: حقیقتاً اگر مسئولین ما در صدد رفع مشکلات باشند و بخواهند راه امام را پیش ببرند بسیاری از این معضلات برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.